Кошик
1246 відгуків
Нова епоксидна підлога - Granitte  -ефект мармуруЖмяк сюди!
+380 (97) 222-28-28
🍒 PABREC 🍭 F33

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

За яких умов можна повернути товар? - пройшло не більше 14 днів від дня купівлі; - не має слідів експлуатації і збережена комплектація; - збережено упаковку, товарний чек; - відсутні сторонні написи, наліпки; - товар не відноситься до переліку що поверненню не підлягають; Ми не приймемо повернення якщо будуть порушенні вищезазначені умови! Як повернути товар? - запакуйте та відправте Новою Поштою. Отримувач: м. Львів, Нова Пошта №103, Федькович Володимир Олегович, тел. +380681571515 Оплата доставки - коштом відправника. Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати. Як повернути кошти? Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару. Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата. Умови надання гарантії - товар не має механічних або інших пошкоджень; - товар використовувався за інструкцією; - ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції. Як здати товар по гарантії? - запакуйте та відправте Новою Поштою. Отримувач: м. Львів, Нова Пошта №103, Федькович Володимир Олегович, тел. +380681571515 Оплата доставки - коштом відправника. Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати. Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після отримання нами товару на вашу банківську картку. Хто покриває транспортні витрати? Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника. Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину. Які товари можна повернути, а які не можна? Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Ознайомитись з ними можна тут. Всі інші товари ви можете повернути.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner